Svar till frågeställningen ;)

YES här kommer dom svar till frågorna ni ställde ;]
svar til Karin, det var väldig många frågor men här är svaren ;)
1.Vrf gillar du Jb? Jag gillar JB för att han sjunger fantastisk bra, sen så är han jätte schyst och snäll och han är oxå jätte söt :)
2.gillar du Jonas brothers? nja, asså några låtar är rätt så bra men dom är helt okej :)
3.gillar du demi? JAAAA klart jag gör hon har ett grymt röst (Y)
4.Gillar du selly g? nej.
5.gillar du Miley? yes I do :)
6.vem är bäst selena eller Miley? Miley :D
7.Miley eller demi? oj det var svårt, men jag tror båda fast lite mer demi :)
8.selena eller demi?Demi ;)
9.är du en belieber, Lovatic, Selenator and à smiler? Belieber :D Lovatic ;) and Smiler :)
10.vilket är din favorit fansgrupp typ förutom beliebers? ehm jag tror nog Lovatic :)
11.vilken är din Favvo låt med demi, Miley selena Jb ? Demi: Get Back  Miley:Who Owns My Heart   JB: OMG typ alla !
12har du hört send it on? yes :)
okej där var alla svar hoppas du blev nöjd karin kram :)
svar till Sebastian:
kan du utala ditt efternamn? ja det kan faktisk  ;)


& den sista svar till Nane:

Är du tilsamlans mad nogen? ja det är jag :)



hoppas att ni som frågade blev nöjd med alla svar :) kramar // Juliana <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0