skolavslutning

Hejsan allihopa ! Idag var det skolans avslutning :'[  och nu är det SOMMARLOOOV ! =D ! men kommer sakna alla i klassen !! Nu ska jag berätta hur det gick med övernattnigen i skolan. Först duschade jag och fixade mej, sen så packade jag och sen cycklade jag till emina o karro o sen kom vi till skolan och packade up våra saker och sen kollade vi några bilder från brännbolls matchen, sen cycklade några till coop comsum och köpte lite godis o sånt skit xd sen kom vi tillbaka och vi såg en film som heter 'meet Dave' den var skit kul jag o emina skrattade tiep hela tiden xd sen så dance vi tryckade och lite dans musik sen efter det kolla vi på filmen 'The Last Song' och jag,mica,Amanda o några till började lipa för att filmen var sorligt och för att vi inte ville lämna klassen så ah, sen så nästa dag åkte vi till nån plast, kommer inte ihåg vad det hette, men ah vi åkte dit iaf o där fanns det mini golf, och mer saker tiep som en vanlig park, sen var det några som badade och vatnet var as skönt ! men jag badade inte för jag glömde min bikini >.< sen så åt vi korv o pankakor o vi drack jul must xd det smakade bajs ! sen så åkte vi tillbaka till skolan och cycklade hem, och ja idag var det skolans avslutning och vi sjöng ett eget låt som vi har gjort tsm, sen så hade tårtbuffe och sen dansade vi en låt som några dansare från Stockholm hade lärt oss och låten vi dansade till var 'Dancing On My Own - Robyn'  och jag tycker att dansen var bra, men ah vi dansade och juste vi fick rosor, och nu sitter jag här o bloggar :] det kommer dampiga bilder på mej o ''normala'' om det nåt jag måste säja/har hänt så bloggar jag sen.







HAHAHAH jajaja vet att jag e dampig och onormal xd när jag har trååååååk !!!!
hejdå Kram Juliana<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0