Måååååste skärpa mej !

tjoo everyone ! asså jag måste serisöt skärpa mej med bloggen jag har inte bloggat länge :O men jag kan ju bäretta lite om vad som har hänt i mitt liv... jag har vart i liseberg med klassen (klassresa), det har vart jätte fina dagar här men det oskade igår kväll så det var inte alls kul det var så freaking scary aso ! men solen ahr kommit tillbaka igen men det säjs att det ska tiep ora igen i dag på kvällen :S men aja jag har oxå vart på bodaborg me klassen o det var kul fast liseberg var ju såklart mer kul än bodaborg !! jag har oxå solat sjukt mke så ja e ju ''brun''.
Jag har fastnat på en låt som heter 'cant get you out of my mind by Kaya o enligt mej så tycker jag att den sjukt bra !! videon kommer på nästa inlägg :]
o så lämnar jag er med en bild på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0