har valt !

Heej allihopa ! jag har valt klänningen till skolans asvlutning :] och det blev den vita.
På måndag ska vi ha bränboll match (jag suuuuuuuger !!!) aja man ska va uttkläd till nåt och jag ska va Fjortis x'd och juste en sak det finns personer som säger att jag är fjortis, näää sluta med de jag är inte fjrotis. Bara för att jag har mascara o puttar me läpparna betyder inte att jag e fjortis ! jag betämmer om jag vill ha mascara lr inte och putta med läpparna på bilder o sånt shiit men iaf ni vet vem ni är som kallar mej fjortis så  sluta me de. VIlle bara säja det men ah skolans avslutning närmar sig :s vill inte sluta än men samtidig längtar jag så sjukt mke till jag börjar på fagra ! men det var allt för idag tror jag om det händer nåt mer idag så bloggar jag om det ;]
hejdå kram Juliana <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0