sorry ! :(

HEEY EVERYONE !
jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat mke men från och med nu lovar jag att blogga o hålla er upptaderat om vad jag gör varje dag ok?
så här såg min dag ut idag:
jag var på stan o några saker o här kommer lite bilder på vad jag köpte o två bilder på mig ;)
solglasögon h&m
mascara the colo-ssal expres h&m
håraccesoar h&m som ni ser !
Coola mig  ! x)
min andra coola mig ! hahaha x)
men ah det var tiep allt från idah! flera inlägg kommer imon med nya bilder o hur min dag såg ut tiep ! bye kramar -Juliana xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hey, dagens blogg är uppe nu ! kika in och koolla om just DIN blogg blev dagensblogg. Om inte så kan du va med i morron igen :)



kram.

2011-04-25 @ 23:29:13
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se/
Postat av: jacqueline

vad kostade det ????<333

2011-05-01 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0